»Zelo sem vesela posebne omembe z največjega svetovnega festivala kratkega filma.«
»Kratki animirani film Steakhouse avtorice Špele Čadež na poetičen način in z določeno mero črnega humorja prikazuje surovost partnerskega odnosa ter s pomočjo vsebinsko in tehnično brezhibnega izdelka gledalca zapelje v zgodbo. V mehkobi vizualne podobe nas preseneti razplet, ki ga gledalec ne pozabi zlahka.«
»Zato je, kot je dodala, veliko nagrado za kratki film namenila 'filmu, ki mu je uspelo ujeti kompleksnost čustev lika, ki je pod psihološkim nadzorom nasilnega moškega. Ob prikazu vsakdanjega življenja tega para se poglobimo v doživljanje močne ženske, katere zadnje dejanje nas spravi v dobro voljo'.«
»Z animiranim filmom Steakhouse želim vdreti v zasebnost para. Kje je meja med normalnim in nenormalnim? Omogoča mi, da se potopim v vzdušje zaprtega stanovanja, neizrečenih besed in nenehnega strahu.«
»Špela Čadež potencial animacije in brezmejnih svetov, ki jih ta ponuja, izkoristi v celoti, in ga velikopotezno postreže gledalcu. Kratki film Steakhouse je obrtno dovršen, zvočno bogat in režijsko popoln izdelek.«
»Z uporabo tehnike multiplan nam pripravi zrezek, ki simbolizira zažgan, črn in z dimom obdan partnerski odnos.«
»Fascinantna študija nasilnega razmerja v družini dveh, s pravo mero začinjenosti in tehnično briljantnostjo.«
»Ne smemo si zatiskati oči, to je kljub vsemu hollywoodska nagrada. 90 odstotkov članov Akademije živi in dela v Hollywoodu.«
»Naveličani smo ženskih likov brez vsebine, ki se znajdejo v tem položaju, ne da bi sploh bile igralke. Dovolj nam je dojemanja ženskega telesa zgolj skozi prizmo seksualizacije. Dovolj nam je moških likov, ki jih, ne da bi se o njem spraševali, uničuje lastno nasilje ...«
»Na festivalu animiranega filma v Annecyju sem prvič videla, da animirani film ni samo za otroke, ampak je lahko umetniška zvrst, ki je tako film kot likovna umetnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju